SUMA'T AL VOL DE PAPAGAYO
Papagayo estem preparant amb molta il·lusió el nostre segon LP. Hi hem posat tota l'energia, les ganes i la dedicació necessàries perquè el resultat sigui l'òptim, però malauradament no podem lluitar contra un factor extern: el finançament. Volent convertir aquest problema en una solució hem decidit engegar una campanya amb la qual us apropem al procés de producció. Un petit bocí d'aquest projecte serà part de cadascú de vosaltres, la veritable ànima de Papagayo.
Aquest segon LP servirà per definir l'essència de Papagayo tot apropant-nos a l'arrel dels diferents estils musicals, com ara la rumba, el reggae i l'ska. Amb Gerard Casajús (Chalart 58) hem produït durant els mesos d'octubre i novembre els temes d'aquest disc que sortirà a principis de 2015.
Amb les motxilles carregades de nous somnis, seguim construint camí gravant aquest segon disc i necessitem que us sumeu al nostre vol per fer-lo possible. Els diners d'aquest Tot Suma els destinarem íntegrament a la masterització i promoció d'aquest LP, que gravarem durant el mes de desembre d'aquest any a l'estudi La Panchita de Barcelona.
Ens veiem amb la necessitat de demanar els diners per tal de finançar la masterització i la promoció d'aquest treball. Els diners recaptats durant la gira els hem destinat íntegrament a la gravació d'aquest segon LP. Malauradament, no tenim suficients recursos com per pagar la masterització que desitgem, i aquí és on necessitem el vostre suport. Un altre punt que no ens podríem permetre sense la vostra ajuda és l'edició de CDs físics. Gràcies a la vostra ajuda podrem editar CDs en el seu format original, per tal que arribin al màxim públic possible.
No dubteu que hi invertirem tots els esforços i tot el temps necessari per a que el projecte tiri endavant. La il·lusió és el que ens fa caminar.

Els nostres seguidors sempre heu estat una part imprescindible de Papagayo. La gent que escolta i canta les nostres cançons són qui realment posa les ales al vol que fem plegats. Per això volem que vosaltres sigueu els veritables protagonistes que ens ajudeu a assolir el somni. I quina millor manera d'ajudar-nos que rebent les genials recompenses que hem preparat?
- Les recompenses s’entregaran tant durant el concert de presentació del disc com en qualsevol concert de la gira 2015. Agrairïem que ens avisessiu amb antel·lació del concert en què passareu a recollir-les per així tenir-les preparades. Per a enviaments per correu postal haureu d'assumir el cost extra.
- Totes les recompenses seran el merxandatge oficial del nou CD, ja amb la nova imatge de Papagayo.
- Els concerts acústics particulars són concerts informals, en petit format. No inclouen les despeses del desplaçament. La data del concert haurà de ser acordada amb el grup un cop acabat el totSuma. No estan incloses les despeses de transport ni l'equip de so. El concert podrà ser privat o obert al públic (condicions a parlar)
- El concert elèctric és per aquelles entitats que vulguin gaudir d’un concert de Papagayo. La data del concert haurà de ser acordada amb el grup un cop acabat el totSuma. No estan incloses les despeses de transport ni l'equip de so. El concert podrà ser privat o obert al públic (condicions a parlar).
www.papagayo.cat